به مناسبت ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) صورت پذیرفت.

دیدار هیات مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان ورامین با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره درمانگاه شبانه روزی حیدریها.

 

در این دیدار که به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) صورت پذیرفت، دکتر محمد حیدری مدیر عامل درمانگاه در سخنان مبسوطی ضمن بیان اقدامات و فعالیت‌های درمانی این مرکز پزشکی، آمادگی خود را برای همکاری و کمک به منظور رفع مشکلات درمانی خانواده زندانیان اعلام نمود. در ادامه این نشست، تفاهم نامه همکاری فی مابین این دو نهاد عام المنفعه جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده های نیازمند زندانیان به امضا رسید. در پایان جلسه مهندس حمید رضا شاهسون مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان نیز با تقدیر از فعالیتهای خیرخواهانه درمانگاه و به پاس حمایت‌های همه جانبه این مرکز درمانی به زندانیان و خانواده آنان، لوح تقدیر انجمن را به مدیر عامل درمانگاه اعطاء نمود.
لازم به ذکر است درمانگاه خیریه حیدریها در طول شبانه روز به صورت میانگین پذیرای بیش از ۱۵۰۰ نفر از مراجعین در بخش‌های مختلف از جمله آزمایشگاه، تصویر برداری، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، داروخانه، پزشک عمومی و تزریقات، نوار قلب، مامایی و انواع تخصصها از جمله چشم، زنان و زایمان، اطفال و نوزادان، داخلی، ارتوپدی، قلب و عروق، بیماری‌های عفونی، اورولوژی و کلیه و… می باشد و نقش مهمی در بالا بردن سرانه های بهداشتی و درمانی شهرستان ورامین و بخش‌ها و روستاهای مجاور ایفا می کند.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *